Nə edək? Necə edək?
Nəyi necə etməliyəm?
sualının cavabını bizdən alın
01.
Bazar araşdırılmasının edilməsi
Marketinq strategiyasının bir hissəsi olaraq bazar araşdırılması çox əhəmiyyətlidir. Demoqrafik, statistika göstəricilərə əsasən insaytların müəyyən olunması
02.
Strategiyanın hədəflərinin müəyyənləşdirilməsi
Hansı hədəflərə çatmalıyıq, məqsədimiz hara getmək olmalıdır mövzusunda sizə dəstək olmaq
03.
Yol xəttinin hazırlanması
Roadmap üçün icra planı, əməliyyatların planlaşdırılması, hər etap üçün büdcə və resurs planlaması
04.
Audit və analiz
İşlər strategiyaya uyğun gedirmi? Resurslar düzgün istifadə olunurmu?
Paketlərimiz
Dofamin dolu marketing strategiyası
1 şirin başçılıq etdiyi 100 qoyun daha güclüdür nəinki 1 qoyunun başçılıq etdiyi 100 şir.
Odur ki, düzgün strategiya qurun, işin başında düzgün addımları atın.
Standart Plan
Premium Plan
İri bizneslər üçün plan
Pro Plan
Marketinq Strategiyası
Marketinq Planın və
Prezentasiya hazırlanması
Son təklif olaraq biz sizə PowerPoint prezentasiyası, resursları və büdcəni əks etdirən Excel cədvəli göstəririk.
Layihə planı
Microsoft Project yaxud Microsoft Excel, habelə online versiyada büdcə, və action-plan
Təqdimat
Prezentasiyada strategiya, onun elementləri, analizin nəticələri və s. əks olunur.
FORM
Marketinq strategiyanızın hazırlanmasını sifariş üçün formu doldurun, lütfən.