Noyabr 9, 2021
Effektiv reklam üçün nə lazımdır?
Uğurlu reklam onun AİDA-ya nə dərəcədə uyğun olması və reklam verənin 5M-i nə qədər yaxşı bilməyindən asılıdır.
AİDA
Attention (Diqqət)
İnterest (Maraq)
Desire (Arzu)
Action (Hərəkət)
5M
Money (Pul): Reklam üçün xərcləməyi düşündüyümüz pul
Message (Mesaj): Reklamda...
Noyabr 9, 2021
Azərbaycanda internet-reklam
Ən yaxşı digital reklam kampaniyası qurmaq üçün nə etməli? Effektiv internet reklam mediaplanında hansı məqamlara diqqət yetirməli? Hədəf auditoriyasını (target audience) hansı Azərbaycan saytında tapmalı?
Bu sualları özlərinə bir çox insanlar verir və əksəriyyəti buna cavab...
Noyabr 9, 2021
Google Adwords in Azerbaijan
Google AdWords is an auction-‐based advertising system that allows you to bid for ad placements on Google Search and Google Display Network. You can bid on a cost-‐per‐click (CPC) or cost-‐per-‐thousand-‐impression (CPM) basis. The winner of the auction pays the minimum...
Noyabr 9, 2021
Web-advertising in Azerbaijan: flash-banners
Animated banners with call-to-action to click on it. Whenever you open local Azerbaijani sites (of course,popular ones), you’ll see many flash-banners.
The recommended standard flash-banners dimensions in Azerbaijan:
300×250
728×90
336×280...
Noyabr 9, 2021
Məhsul və tələb
Məhsul istehlakçının arzularına nə qədər dolğun cavab verirsə, istehsalçı bir o qədər böyük müvəfəqiyyət əldə edir.
1) Məhsul və tələb fərqli olduqda
– istehsalçı müflis olur
– alıcı istədiyini tapa bilmir:
2) Məhsul və tələb qismən üst-üstə düşdükdə
–...